شریط و قوانین استفاده از سرویس ها و خدمات فروشگاه اینترنتی دٌنیار

توجه داشته باشید کلیه فعالیت ها، اصول و قوانین فروشگاه دنیار منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران ، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است.پس کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مربوط به خود می باشد.

کاربران گرامی،هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی دنیار مانند خرید کالا ، ثبت نظر ، مطالعه مطالب و …به معنی پذیرش قوانین وشرایط ذکر شده در این صفحه می باشد پس لطفا کل شرایط و قوانین را با دقت مطالعه بفرمایید.

 

 

تعریف مشتری یا کاربر :

تعریف مشتری یا کاربر در قانون تجارت الکترونیک:مشتری یا مصرف کننده. هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه ای به خرید کالا یا خدمات اقدام نماید. پس در فروشگاه دنیار نیز به هر کاربری که اطلاعات خود را درفرم ثبت نام وارد نماید و اقدام به استفاده از خدمات تمامی کالاها نماید مشتری گفته می شود.

 

 

تعریف فروشنده وشرایط کالاه :

محصولاتی که در فروشگاه اینترنتی دنیار به مشتریان ارائه می شوند به عنوان یک تجارت الکترونیک قانونی ومجاز اقدام به فروش این کالاها می نماید.

– مسئولیت کیفیت،قیمت و اصالت برعهده کارشناسان فروش سایت دنیار می باشد.

– برای تمامی کالاهای تعریف شده در فروشگاه هنگام پردازش و ارسال کالا فاکتور صادر می شود.

– خریدار تا ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا فرصت دارد در صورت مشاهده هرگونه مشکل یا آسیب فیزیکی به مسئولین فروشگاه دنیار اطلاع دهد.

– مسئولیت هرگونه عدم مطابقت کالا خریداری شده با کالای دریافت شده توسط مشتری بر عهده فروشگاه اینترنتی دنیار می باشد.

– خدمات پس از فروش کالاهای فروشگاه دنیار توسط چندین شرکت انجام می شود شماره تماس شرکت های گارانتی در زیر درج گردید

فرا سرویس 02166900392

همچنین تمامی کالا ها در هنگام پردازش سفارش و پیش از ارسال توسط کارشناسان فروشگاه دنیار از لحاظ سلامت و عملکرد تست میگردد و هرگونه آسیب فیزیکی متوجه شرکت حمل و نقل کالا میشود.

 

 

حریم خصوصی مشتریان :

فروشگاه اینترنتی دنیار جهت خدمات رسانی و انجام پروسه فروش کالاها به مشتریان نیازمند دریافت اطلاعاتی است که کاربران در هنگام ثبت نام و تکمیل روند خرید کالا وارد میکند این اطلاعات می تواند شامل آدرس،تلفن ، کد پستی واطلاعات حقیقی هر کاربر مانند نام و نام خانوادگی و شناسه ملی باشد.

این اطلاعات نزد فروشگاه دنیار محفوظ است و صرفا جهت خدمات رسانی به مشتریان و فقط در مجموعه این فروشگاه مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین وارد کردن اطلاعاتی مانند آدرس،شماره های تماس وایمیل که به منزله صحت آنها است در هنگام تکمیل و ارسال سفارش از مشتریان درخواست می شود.

نکته : فروشگاه دنیار حق دارد جهت اطمینان از صحت اطلاعات تماس وارد شده. با مشتریان ارتباط برقرار کند و در صورت کامل نبودن آنها از مشتریان درخواست اطلاعات دقیق تری نماید فروشگاه اینترنتی دنیار هویت شخصی کاربران را نزد خود محرمانه ومخفی نگه می دارد با این حال حفظ نگهداری رمز عبور حساب هر کاربر به عهده خود اوست ودر صورت سو استفاده احتمالی مسولیت بر عهده کاربر خاطی می باشد.

همچنین توجه داشته باشید فروشگاه دنیار جهت برقراری ارتباط با کاربران فقط از تلفن های تماس ذکر شده در صفحه تماس با ما اقدام می کند وهر گونه سوء استفاده ازنام فروشگاه دنیار با اطلاعات دیگر غیر قانونی است و از کاربران گرامی درخواست می شود در صورت مشاهده گزارش دهند.

جهت اطمینان خاطر کاربران گرامی لازم به ذکر است فروشگاه دنیار تمام اطلاعات خصوصی کاربران را محرمانه نگه میدارد و همچنین تیم فنی و کارشناسان ما تمام تلاش خود را جهت حفظ و نگهداری اطلاعات انجام می دهد.

 

 

کپی رایت : 

تمامی حقوق محصولات ، محتوا ، تصاویر و… برای فروشگاه اینترنتی دنیار محفوظ می باشد.